dimarts, 9 de febrer del 2010

Un diari?

Hola! Com va?

Com sabeu soc una estudiant d'Educació Infantil a la que l'agrada qüestionar-se constantment el què li succeeix i a més posar-li paraules a aquests pensament.

Així que... Per què un diari? Doncs, bàsicament per deixar constància de totes les coses que passen pel meu cap.
Potser a molta gent li sembla una manera inútil de malgastar el meu temps, però a mi m’agrada... així que, per què no?

Qui em coneix sap que bàsicament faig les coses perquè em sent bé fent-les, sinó no les faria, i en la meva opinió no hi ha que buscar-li més raons. Cadascú fa el què li sembla, quan l’apeteix, sempre que.... (frase típica) no faltem al respecte als demés! I jo pens, que no ho estic fent aquí i si algú opina el contrari que m’ho digui i intentarem solucionar-ho   ;-)

Esper que vos agradi el que aneu llegint!
Salutacions,
Cira.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per donar el teu punt de vista!